پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها
عــلم و ورزش

ساخت لوازم باشگاه در قرنطینه

  • کد خبر: ۲۴۲۸۷
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
ساخت لوازم باشگاه در قرنطینه
درحالی‌که تعطیلی باشگاه‌های ورزشی ادامه‌دار است و احتمال دارد تا یک ماه آینده نیز خبری از بازگشایی فضا‌های ورزشی نباشد، باید آمادگی بدن خود را حفظ کنیم و نبود تجهیزات و ابزار‌های ورزشی را بهانه‌ای برای تعطیل‌کردن ورزش ندانیم. می‌توانید با کمی خلاقیت، لوازم بدن‌سازی و ورزشی باشگاه را در خانه درست کنید. کتل‌بل نوعی دمبل دسته‌دار است و شکلی شبیه کتری دارد. در انباری یک قوری یا کتری کوچک یا اسباب‌بازی پیدا کنید، انتهای داخلی لوله را با چسب یا سیمان مسدود کنید، سپس در کتری ماده‌ای بریزید که وزن بگیرد و درِ آن را هم محکم با چسب یا سیمان ببندید. کتل‌بل شما برای ورزش در منزل آماده است. اگر هم حرفه‌ای هستید، آن را با سیمان و بتن و یک قالب گرد بسازید. بعد از ریختن بتن در قالب کروی، یک دسته برای آن در قالب فرو کنید، مثلا می‌توانید از میل‌گرد ساختمان، دسته کتری به‌درد‌نخور یا یک دسته سفت و محکم دیگر استفاده کنید.

 


وزنه‌های مچ‌بند
یک جوراب را با سنگ‌ریزه، شن یا حتی حبوبات پر کنید. هر یک عدد جوراب را می‌توانید با ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ گرم جسم، پر کنید. برای نصب وزنه جورابی دور مچ، می‌توانید سر جوراب را کمی آزاد بگذارید و دور مچتان ببندید یا نوار چسب خیاطی به آن بدوزید. حتی دوختن تکه‌ای پارچه، ایجاد جادکمه‌ای و دوختن دکمه هم کارتان را راه می‌اندازد.

کیسه شن برای ورزش
برای برخی تمرینات قدرتی عضلانی، لازم است کیسه‌ای مثل بالشت داشته باشید و آن را با قدرت بالاوپایین ببرید. از ساک دستی ورزشی یا کوله‌پشتی قدیمی، کیسه‌های برنج و روبالشتی‌های بدون استفاده می‌توان کمک گرفت. در آن خاک، شن، ماسه، گچ یا هرچیزی که وزن مناسب دارد، بریزید. اگر جنس کیسه یا کیف زیاد مرغوب نیست و نگران پاره‌شدن آن هنگام ورزش هستید، بهتر است مواد پرکننده را در کیسه‌های نایلونی بریزید و خوب گره بزنید، حتی می‌توانید از چند کیسه نایلونی استفاده کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->